پیغام الهلال به باشگاه های عربی علیه ایران

 
مدیر الهلال می خواهد AFC میزبانی را از باشگاه های ایرانی بگیرد. او در صفحه اجتماعی خود به باشگاه های عربی دیگر پیغام داده که علیه ایران متحد شوند.
 

 

برترین ها: مدیر الهلال می خواهد AFC میزبانی را از باشگاه های ایرانی بگیرد. او در صفحه اجتماعی خود به باشگاه های عربی دیگر پیغام داده که علیه ایران متحد شوند. به گزارش تسنیم به نقل از سایت الکوره، عبدالرحمان بن مساعد مدیر مدیر باشگاه الهلال عربستان در صفحه اجتماعی خود از باشگاه های قطری و اماراتی خواسته با هم متحد شوند.

او نوشته: «تحریکات در بازی مقابل استقلال از فرودگاه آغاز شد و تا هتل ادامه داشت. بعد از بازی روز سه شنبه اتوبوس الهلال در مسیر بازگشت از ورزشگاه به هتل مورد هجمه و پرتاب سنگ قرار گرفت و در ورزشگاه نیز به سوی بازیکنان مواد آتش زا پرتاب شد که اتفاقات این بازی از سوی باشگاه الهلال منعکس خواهد شد.»

مدیر باشگاه الهلال نوشته که باید این باشگاه ها با نوشتن نامه ای به AFC درخواستی برای برگزاری بازی های نمایندگان ایران مقابل تیم های عربی در زمین بی طرف ارائه کنند یا از کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهند که باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان به منطقه شرق آسیا منتقل شوند.

مدیر باشگاه الهلال از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده تا آیتم های امنیتی را نیز به شرایط حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کند. او همچنین برتری مقابل استقلال را به بازیکنان تیمش تبریک گفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب: الهلال , ایران , لیگ قهرمانان , AFC,
ارسال توسط reza